Saturday, October 16, 2010

first time aku jmpak dia...

aku dh mula ska kn dia sejak aku kecik lg..
setiap pg aku akn ikut mak aku p "market"..
konon nk temankn mak aku pdhal ada udang di sebalik keow teow..hikhik..
aku hnya dpt tgk dia n sentuh dia je..ermmm..
sdey sbb xdpt dia..
aku nk kn dia..
klu bley aku nk dia duk ngn aku setiap ari...
nk abeskn masa besama dia...
tp mak aku xske dia..
aku sdey bila aku ckp aku nk bwk blk dia tp mak aku xbg...=('''
aku kecwa dgn mak aku..
so aku xikut dah p "market"
lbey beka aku duk umah..
tp aku akn pesan dkt mak aku suh tgk kn dia..
2 je aku mampu..

bila umo aku dah 18tahun...
aku kne smbung study kat johor..
erkkkk jauhnye...
masa nih aku lgsung xingt dkt dia dah...
btl ckp owg klu de jodoh mmg xkemana..
aku epy sgt2 sampai terkedu bila aku terjumpa dia...
first time aku jmpak dia kat umah aunty aku kat jb..
aku xsgka dia da umah aunty aku upeny..
cm ne la aku xprasan dia..erkkk
kmi dh jnji kmi akn jmpak kat tmpt aku study,...
dia kata dia slalu de kat bndar penawar 2..
seronoknya aku xtaw nk ckp la kn..
dh bertaun2 terpisah..

aku pun msk la study kat iiuc..
ari petama aku tercr2 dia..
tp xjmpak pun...
sdey...=(
eskny time aku kat restorant aziz aku ter6pak dia..
dlm kepala otak aku msa 2 aku msti kene amik byk2..
sbb dh bpe ari xdpt dia...
hahhaha dia adlh TEMPE mknan y plg aku ske....
ble wat aku gile klu xdpt dia..hikhik...

1 comment: